• +90 212 244 64 11

Isı yalıtım sektörünün güçlü ismi Austrotherm’in yeni imaj kampanyası “Dahası Var” sloganı ile markanın güçlü yönlerini ve farklılaşma unsurlarını ön plana çıkarıyor. Yeni söylem ile marka değer farkındalığı oluşturulması hedeflenen kampanyada, müşterilerin sadece EPS ve Isı yalıtım ürünleri satın almadığı, kaliteden, teknolojiye, uzmanlıktan, geniş lojistik ağa kadar 1953’ten günümüze başarı dolu bir birikim ile gelmeyi başarmış güçlü bir marka değeri satın alacağı vurgulanıyor.Isı yalıtım sektörünün güçlü ismi Austrotherm’in yeni imaj kampanyası “Dahası Var” sloganı ile markanın güçlü yönlerini ve farklılaşma unsurlarını ön plana çıkarıyor. Yeni söylem ile marka değer farkındalığı oluşturulması hedeflenen kampanyada, müşterilerin sadece EPS ve Isı yalıtım ürünleri satın almadığı, kaliteden, teknolojiye, uzmanlıktan, geniş lojistik ağa kadar 1953’ten günümüze başarı dolu bir birikim ile gelmeyi başarmış güçlü bir marka değeri satın alacağı vurgulanıyor.

 

 

Isı yalıtım sektörünün güçlü ismi Austrotherm’in yeni imaj kampanyası “Dahası Var” sloganı ile markanın güçlü yönlerini ve farklılaşma unsurlarını ön plana çıkarıyor. Yeni söylem ile marka değer farkındalığı oluşturulması hedeflenen kampanyada, müşterilerin sadece EPS ve Isı yalıtım ürünleri satın almadığı, kaliteden, teknolojiye, uzmanlıktan, geniş lojistik ağa kadar 1953’ten günümüze başarı dolu bir birikim ile gelmeyi başarmış güçlü bir marka değeri satın alacağı vurgulanıyor.